Un cop conegut la informació extreta pels diferents contexts, als pares se'ls va reunir per explicar i coneixer la realitat de l'alumne i enfocar la intervenció conjunta amb ells.
Primerament, al tractar-se d'un nen de 1r amb 6 anys, es va tractar de treballar l'autocontrol per mitjà del semàfor ( dels tres colors) . Aquest semàfor s'hauria de treballar tant a casa, com a l'escola i en altres contextos que el nen en pugui utilitzar per autocontrolar-se.
La reunió amb els pares va servir per a que ells siguin participes del canvi que el nen ha re realitzar i alhora esdevinguin el punt de suport i ajuda que necessita el nen per realitzar aquest canvi i concretament en l'aspecte d'autocontrol. Així doncs, han de posar en pràctica tot el que al centre es treballa amb el nen.
PRIMERA SESSIÓ AMB EL NEN
El nen a la primera sessió es va mostrar tranquil i atent a les explicacions que la tutora realitzava. Li va explicar per a que serveix un semàfor i que les persones tenim un semàfor a dins.
SEMÀFOR:

Amb el nen es va estar jugant amb els colors del semàfors, identificant emocions i estats amb cada color...
EMOCIONS


En un principi el nen es va mostrar molt reservat, però el dau ens el tirava amb energia i fort. A vegades es despistava i estava pendent d'altres coses, sense prestar massa atenció. Després de jugar i parlar sobre les emocions varem passar a fer una....
INTRODUCCIÓ RELAXACIÓ


No hay comentarios:
Publicar un comentario