REUNIÓ PARES- ( Informació)
Al centre van arribar els pares d'aquest recomanats per l'escola. Com a trets del nen, ells pensen que té un baix rendiment escolar i una baixa autoestima. Tanmateix diuen que també està molt enganxat a la mare.
Ens expliquen que de petit tenia rabietes, era agressiu i per aquest motiu el van portar al psicoleg. tanmateix presentava dificultats en la expressió i també va assistir al logopedia.
Físicament ens van explicar els pares que és un nen més petit que els nens de la seva edat, i que la gràfica de creixement dels nens de 15 anys. Els pares ens van comentar que presenta inseguretat i sentit del ridicul.
Té una germana de 23 anys, es porten bé i a vegades li ajuda a fer els deures.
ENTREVISTA NEN
Ens va explicar que el X " és un noi entremaliat, vago i poc estudiós". Amb aquestes paraules podem veure que no menciona cap aspecte positiu vers ell. A més ens comenta que és lent en llegir, perque ho nota, que té dificultats en entendre les coses, que no li agrada llegir i que fa poques faltes d'ortografia.
Activitats extraescolars en realitza el futbol, i li agrada molt!! anglès i va a classes de repàs, sobretot de ciències i socials ( que és el que li costa més). Les seves aficions són els esports, sobretot jugar a bàsquet, tennis, bolei. Ell diu que se li donen molt bé.
Després de mantenir aquesta petita entrevista i a banda de demanr-li que ens fes un dibuix d'ell mateix, d'una casa i d'un arbre. El següent pas que varem fer va ser passar-li el WISC-IV
TEST DEL WISC-IV ( intel·ligencia)
Aquesta va ser la primera vagada que vaig passar el Wisc-IV i que vaig reflexar en el seu moment en una entrada al bloc.
TEST D2 ( atenció)
També se li va passar el test D2.
Tanmateix aquest cas és un dels quals he conegut des del principi i m'agradaria agafar-lo per elaborar el pla d'intervenció proposat en la tercera PAC.
No hay comentarios:
Publicar un comentario