Páginas


lunes, 10 de diciembre de 2012

CAS nen de 15 anys

Això ja va prenent forma i poc a poc vaig agafant més confiança en el món psicopedagògic i en tot el que l'envolta. Al llarg d'aquest practicum he estat veient casos diferents, de un nen de 6 anys, una nena de 9 anys, un altre de 13 anys....i ara m'inicio en el cas d'un nen de 15 anys. Cadascun dels casos els he esmentat en entrades anteriors, i tal com he anat comentant, s'han realitzat test diferents i intervervencions per a cadascun.



REUNIÓ PARES- ( Informació)
Al centre van arribar els pares d'aquest recomanats per l'escola. Com a trets del nen, ells pensen que té un baix rendiment escolar i una baixa autoestima. Tanmateix diuen que també està molt enganxat a la mare.
Ens expliquen que de petit tenia rabietes, era agressiu i per aquest motiu el van portar al psicoleg. tanmateix presentava dificultats en la expressió i també va assistir al logopedia.
Físicament ens van explicar els pares que és un nen més petit que els nens de la seva edat, i que la gràfica de creixement dels nens de 15 anys. Els pares ens van comentar que presenta inseguretat i sentit del ridicul.
Té una germana de 23 anys, es porten bé i a vegades li ajuda a fer els deures.

ENTREVISTA NEN
Despres de parlar amb els pares varem fer una primera sessió amb el nen. per trencar el gel, ens va explicar  què li agrada,que li costa, com es defineix ell mateix...
Ens va explicar que el X " és un noi entremaliat, vago i poc estudiós". Amb aquestes paraules podem veure que no menciona cap aspecte positiu vers ell. A més ens comenta que és lent en llegir, perque ho nota, que té dificultats en entendre les coses, que no li agrada llegir i que fa poques faltes d'ortografia.

Activitats extraescolars en realitza el futbol, i li agrada molt!! anglès i va a classes de repàs, sobretot de ciències i socials ( que és el que li costa més). Les seves aficions són els esports, sobretot jugar a bàsquet, tennis, bolei. Ell diu que se li donen molt bé.

Després de mantenir aquesta petita entrevista i a banda de demanr-li que ens fes un dibuix d'ell mateix, d'una casa i d'un arbre. El següent pas que varem fer va ser passar-li el WISC-IV

TEST DEL WISC-IV ( intel·ligencia)
Aquesta va ser la primera vagada que vaig passar el Wisc-IV i que vaig reflexar en el seu moment en una entrada al bloc.

TEST D2 ( atenció)
També se li va passar el test D2.


Tanmateix aquest cas és un dels quals he conegut des del principi i m'agradaria agafar-lo per elaborar el pla d'intervenció proposat en la tercera PAC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario