Páginas


domingo, 28 de abril de 2013

Entrevista amb els pares

Poc a poc anem explorant i profunditzant sobre la tasca del psicopedagog, és doncs que en aquesta entrada vull afegir el que vaig recopilar sobre la entrevista que li vam fer als dos pares.
En la columna de la dreta trobem la informació que tenim, i que li voliem comentar als pares sobre el nen, i en la columna de la dreta la informació recopliada de la entrevista.

Em va agradar molt poder estar en la entrevista dels pares perque és molt important coneixer de primera mà la opinió dels propis pares en relació al seu fill, com el veuen i com podem millorar conjuntament.


Em va servir de molta ajuda realitzar aquest document per tal de centrar el que haviem de parlar, el que teniem i quines conclusions podiem treure. La meva tutora de practiques estava a la entrevista i va ser molt últil ja que podia observar com portava la entrevista i ella em donava pas a comentar alguna situació. Així doncs, em vaig sentir acompanyada i segura en la entrevista.



No hay comentarios:

Publicar un comentario