Páginas


lunes, 15 de abril de 2013

Entrevista pares

Feia temps que volia escriure relfexions sobre com esta anat aquest pràcticum...

Al tornar de les vacances de Setmana Santa vaig començat la fase 3 del meva proposta metolodògica.  Aquesta 3a fase és la més intensa i on esdevé una part important per a coneixer, aprendre i formar-me dins del món de la psicopedagogia.

Concretament la setmana passada vàrem fer una entrevista als pares del nen de 15 anys. Per fer-ho vaig preparar un document amb diverses columnes, les quals m'ajudaven a apuntar aspectes que voliem comentar amb la familia i que ja coneixiem, tanmateix com el treball i els objectius a plantejar. Trobo que va ser una bona eina i que la continuaré utilitzant en futures entrevistes

 

 Vaig estar en la entrevista conjuntament amb la tutora de pràctiques i en la qual jo feia algunes aportacions referent a diversos temes que es plantejaven. Sincerament crec que aquesta part és molt important per anar adequant la evolució i el treball que fem al centre. Veure què pensen i com veuen al seu fill, coneixèr aspectes rellevants... i el més important treballar conjuntament per millorar els aspectes detallats. Em va agradar formar part i intervenir-hi com un professional més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario